Thursday 28 June 2012

BEST DINNER EVER ! #campuslife.net

on 19 june ago.. my friend and i were going for a steamboat dinner
at the city time hotel which are near to the UCSA
cehhh kau ni yeen yeennn
da mcm nk buat krgn b.i la pulakkkk
nk bajet shipiking la kununnn
nk buat ayat pun terabuk habehhh.. OhMyEnglish !
ahhh takpayah nk dok OhMyEnglish sgt la
OhMyMelayu pun tak lepas2 lagi ni =D

pada zmn skola dulu2 la kan
aku heran mcm mne la bdk2 boleh buat krgn b.i 
smpai tige empat muka surat *dok buat muke pelik
korng pkai otak pa? otak ganaz sgt ka?
aku nk hbeskan satu muke surat je pun
otak aku dah nk berasap weyyh hadoyaiii WHATALIFE !
aku dok pikiaq ayat pa laaa aku nk smbung smpai melalut2 jadinye
oh plzzzZ ! jgn lah sruh aku buat krgn pelik2 lagi (???)
aku plng bnci nk buat krgn doe.. failed ! failed ! -,-

ok ok.. kuar tajuk suda sbrnye ni bhahaha !
aku straight to the point trus la
sbnrnye aku nk cite psl haritu 
aku pergi dinner gn boypreng member aku kt hotel 
bnyk plk duet kolej aku kli ni nk sapot lebih 80 stdnt *tak silap aku lah
btw jamuan tuh sempena kecemerlangan pljar
dan juga mjlis prpisahan lecturer aku, die nk pindah =)
dinner yg ni mmg paling terbaekkkk ah !
sbb dpt mkn freeee kah3 
err ape ? nk aku ulang kan ke ?
AKU DAPAT MAKAN FREE !!!!
ehem2 FREE !! kah3 !! (haktuihhhh)

err maaf *excited sbb first time mkn steamboat =P <--- poor
well.. org ckp rezeki jgn ditolak =D
spe je taknak bnde free?
ce ckp spe ? sume nk kannnn
so am i ~ hehe *senyum gedik

jamuan nie pun khas untk
para dekan pengajian islam and lecturer je
aku tnye kwn aku yg dekan sem lps
die kate takdak pon sume nie dulu
wahahaha rezeki aku !
so aku mmg tak malu mkn dgn gelojohnye ='P
btw aku nk ucapkan tahniah la kpd para dekan semua ='D
sbb korang dpt mkn besar mlm tu XP
pnye la amek bnyk tpi mkn bkn hbes pun *nafsu mkn btul la korang ni
( aku pun same jgk kui3 ! =P )
dan spe yg tak dekan tuh takpa lah
dun wory.. rzeki,  Allah dah tntukan msing2 =)

aku tau hal ni pun last minit je
mule2 aku ingt buat kt kolej sbb die sruh tunggu kt dewan baraqah pkul 7
so aku ingt jmuan tuh kt dwn la
yg jadi peliknye knpe pkul 7 ?
rupenye2 persoalan aku trjwb sbb aku dok trdgr hon bas
aku ingt gila ka bas ni nk hon2 dkt mahgrib
bile aku dah turun aku nmpk
org laen dok kecoh2 ckp dah boleh naek bas ka
haiyaaa laen kli nk kasi info tuh kasi tepat la sikit -,- *padahal ketinggalan
takde la aku nk turun naek tngge berulang kli
nk bwk barang like mekap,bedak,dompet, telekung 
haihhh *bedak trtinggal ( cis !cis ! *kelam kabut punye hal )
so ni antare gmbar2 yg sempat aku curik amik time dinner tuh ='D

 me.. the owner of this hotel *tiputipu 

tunggu ketibaan bdk2 laki 

SERVE YOURSELF ! =D

nadia, jiba, didie

jaja, mama, esah

bhaha! sory waiter !

abaikan si hitam itu ='P

p/s : sory.. tak bnyk.. sbb tak sempat nk bluetooth hbes T,T

0 comments:

Post a Comment

ce komen ce komen cikittt :3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
A