Monday 25 June 2012

when nightmare wont go away

tudiaaaa tajuk entry kli ni kisahnya mmg benar2 belaka yg brlaku kt aku
bkn rekaan dok suka2 je okee
situasi mimpi tuh mmg jelas aku ingt

mlm semalam 24 JUN aku mmpi ngeri
aku trjage dri nightmare pukul 1.45pm
sbb trkejut ade seekor lipan tuh melompat kt aku
haishhhh ngeri btul.. mmg sah2 mimpi dri setan
aku trjage smpai kaki aku pun ternaek same haha
kes trkejut punye psl -,-''

aku ni klw tido mmg mls nk bce doa sume tuh bagai, mmg maen tido je
so padahnye dpt la mmpi yg bkn2 hahhhh
mule2 aku mmpi 2 EKOR ular geget tapak tgn kanan aku
ular tuh kecik dan kurus wrne coklat je
time kene geget aku bertentangan mata gn ular tuh fuhhh sungguh garang
trus ade bekas gigitan die tinggalkan
aku kene geget gn 2 ular bkn serentak tpi dlm situasi yg berbeza
lps kene geget aku tak ingt aku pegi merayap mne nth trus kene sengat gn lipan
YA ALLAH.. aku takut lipan doe.. GELI GELI
aku nmpk lipan real2 pun aku nk terjerit mlompat2
inikan? ahhh mmpi... tak smpat nk melompat haha
lagypun org ckp lipan tuh kan bahaye, dah la lipan jalan laju sgt erghhh
die geget tuh tak silap aku kat jari kelingking and ibu jari
actually lagy satu jari yg kene sengat tuh 
aku tak brpe jelas binatang ape yg sengat
tpi aku rase lipan kot due2 tuh ahhhh ( geleng2 pale )
then ade org nth spe aku pun tak knl bwk aku pegi hospital
cara aku gn die pegi hospital bkn care biase tpi dlm keadaan snyp2
aku pun tak tahu kenapa
pstuh ade la due tige org nurse tuh tnye kt aku ade mslh ape sume 
aku ckp la aku kene sengat gn lipan
pstuh die bwk aku ke sebuah kerusi sruh aku duduk
then die kluarkan kikir parut trus kikis kuku kelingking aku dlu
aku pndang tmpt lain mule2 sbb ingtkan
sakit rupe2nye rase biase je huhu mimpi kan?
lps die kikis2 kuar plk nanah yg mcm gunung brapi nk kuar tuh
lps hbes nanah tuh kuar muncul plk sesungut lipan yg bisa tuh kat dlm jari aku
eeeeyuksssssss !
die picit2 nk kasi bnde alah tuh keluar..
sesungut tuh gerak2 doe 
aku tgkkkkk je bnde tuh kuar
yak ampunnnnnn ngeri btul -,- 
mcm mne boleh masok aku pun taktahu la
lps tuh die kikis2 plk kuku ibu jari aku nk kuarkan bnde yg sme
tpi time tuh aku tak tgk da
care die kuarkan sesungut lipan tuh mmg sungguh PELIK ! 
then aku ckp kt nurse tuh aku kene geget ular
ade kesan gigitan sume tpi die buad endah tak endah 
die tgk cmtuh je pstuh die kate tak ade ape2 
ahhh ape punye nurse la.. then aku blah la

ttbe nth dimne aku tibe satu tmpt nie.. background die putih 
bilik ke hape aku pun taktahu la
kat situ ade satu kolam PENUH dgn lipan hidup wrne hitam tgh berasak2
erghhhhh aku tkejut gile tgk lipan yg bnyk sgt tuh
aku jln ke dpn smbil tgk lipan2 tuh dri tepi
dan tibe2 ade seekor lipan tuh melompat sergah kt aku then trus aku trjge
ngeri kan ? 
nk ngelak punye psl sbb tkut kene sengat lagy trus aku terjage
fuhhhh istigfar aku bnyk2 lps tuh
klw real2 aku tak tahu la nk buat ape
mnjerit mintk tolong kot ? haha
boleh terserlah keperempuanan aku kt situ =P
well.. aku mmg perempuan

actually time tuh aku tak solat isyak lagi
sbb aku ingt nk bgun mlm 
tpi aku jarang2 pun bgun mlm haha 
saje pasang niat
mne la tau ttbe hati tu terdetik nk buat solat mlm
hadoiii dose ! dose ! dose ! lewatkan solat
lps dpt mmpi pelik tuh aku jdi seram sejuk takut plk nk brjge sorang2
so lps nie aku dah taknak la latekan solat isyak [ tobat2 ] 
da la adik aku tido kt bilik mak aku 
jadi tkut tido dlm gelap hehe
sjk due menjak ni aku jadi pnakut sgt
tak tahu knpe
sblum tido tuh pun aku ade lyn omegle.com
aku borak2 la mngarut2 gn spe2 nth yg aku tak knl
hishhhh aku insaf doe.. kang die sumpah seranah aku taktau
ahhh aku taknak lah usik bnde tuh lagy 

mse trjge aku tkut nk tido balik
mmg dlm hati aku mmg nk cpt esok pagi 
takut dpt mmpi pelik2 lagy 
ni mmg first time aku mimpi kene geget ular and lipan erghhh
dlm mmpi yg sme plak tuh.. ahhh ! brpe bnyk setan yg gnggu aku nie 
taubat2 ! nk bce 4 qul and ayt qursi lps ni sblum tido
takmau da kuar mmpi2 mcm tuh lagy
lebih2 lagy org ckp klw mmpi binatang2 bisa nie gangguan jin
isyhhh takmau aku kene ganggu2
aku ngaku aku mmg suke tgk cite hntu
tpi klw jmpe hntu real2 aku tak brani !
tgk cite hntu pun last2 bile mlm aku tkut nk pegi tndas sorang2 
ahhh boleh lagy nk tunjuk lagaknye huuu
bgun2 tido je trus lengan kiri aku rase lenguh2... ohhhh CRAP !

aku cite ape yg aku mmpi nie kt ayah aku..
time aku cite tuh taktahu knpe 
aku jadi sebak mcm nk kluarkan air mate tpi aku thn la
tak kan ttbe nk nges dpn ayah aku kot haha malu doee
and suare aku pun weird ! seriously ! mcm brubah.. (excited sgt kot bercerite?)
mybe ayh aku tak prasan.. tpi aku prasan ahhh whatever lah
ayah aku ckp bahaye mmpi mcm tuh 
sbb brkemungkinan tuh petande
nk dpt pnyakit or something buruk kot.. wallahualam
ahhhh takmau aku dpt bnde pelik2
aku taknak cari penyakit and aku tak nak ade penyakit huhu
aku tak kuat 
ayah aku pun dah sruh aku minum air kelape yg dah die tawarkan 
aku harap ape yg aku mmpi tuh mainan tidur je
dan tak ada ape2 buruk brlaku kt aku huhu
isyhh mintak2 jaoh kan la bnde buruk2 nie 
ilovemyfamilysomuch
ahhhh ! aku taknak
trjumpe,terserempak,terlihat,trnmpk gn lipan dah.. fobia teruihhh 
lebih2 lagy sesungut die tuh.. OH NO ! sgt menakutkan !
gn ular2 skli pun klw boleh aku taknak tgk truih ah 

0 comments:

Post a Comment

ce komen ce komen cikittt :3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
A