Friday 15 June 2012

Mrs C


 lawa tak ? ke smart ? ke cute ? ke cantik ? ke bergaye ? ke cool ? ke hape hape hape ke ?
 ahaaa
 ape motif aku tunjuk gmbar2 nie ?
sbb aku nak ke?
untuk hari jadi ?
ahhh ngarut2 
befday aku lmbat lagy and aku tak nak bnde nie
aku nak bnde lain
apakah itu ?
ahhh tak payah tahu la :)
actually aku teringin nak hadiah kan bnde alah nie kat mak aku
sayang mak la katekan
name pun anak mak
klw bkn anak mak anak spe lagy?
anak papa hamdan and mama rudziah la hehe 
mak aku ni klw brjalan msti amek gmba
tpi die tak ade la pakai DSLR bagai sume tuh
die pakai kamera henpon biasa je
tak ade la biase sgt.. mahal jgk henpon die beli tuh
tahu tak brpe ?
ahhh tak payah tahu jgk la
bdk2 zmn skrng henset lagy canggih dari mak bapak
iyoko ? iyolatuh 
ce cek henset diri sndiri
tpi henset aku ni local je 
aku klw pakai henset mhl2 mmg cpt jahanam 
sbb tuh la aku dah tekad nk pakai henset murah2 je
henset murah pun lagy lasak dri henset yg tersngt canggih la sgt tuh
so pakai murah2 je asalkan boleh send mesej and call MAK AYAH =)
bkn pkwe yeah ? tpi pkwe pun dlm kategori aku jgk haha
ily oke  =P
tpi baru2 nie aku ade tringin nk pkai hnset mahal2 jgk  X)
henset ape ?
blackberry ?
ahhh tak mahu g tau !
henset skrng aku pkai ni pun da msok 5 tahun gitu la
mmg msih kental, kenyal (???)  walaupun line die da bengong2 sikit
aku mule2 stat pakai henset ialah nokia express music yg jenis slide punye tuh
mmg time tuh model die baru, jadi rmai la bdk2 pakai henset jnis tuh
bkn bdk je.. mak bapak bdk skli 
bile aku tgk org pkai henset same mcm aku 
aku jadi tak suke.. tak tahu knpe haha klw boleh aku nk lain dari yg lain
tak mau same tak mau same !
henset tuh hncur pun sbb msok air.. semua salah adik aku ! HAHA (tetibe plk) ok sory
 pernah repair skli tpi lame2 die rosak jgk
so trade in henset tuh sbb nak bli henset baru punye pasal
amacam ? manje tak aku ? (putuihhhhhh..)
manje hape.. mmbazir je tukar henset
mak ayah aku yg berduet pun tak tukar2 henset
apatah lagy aku ? huh ???
(cek dompet sikit)
kau nie nini mmg tak pndai jage brang btul la
humm bkn salah nini.. nini tak de niat pun nak rosakkan
sudah ditakdirkan begitu <----- alasan
 next plk aku pakai sony ericson
lawa jgk hnset tuh, wrne purple tpi tak bnyk function sgt la juz cover je lawa -.-
rosak jgk sbb die punye plug carger tuh dah tak sensitif
aku dlu mmg suke mnyumbat tlinge dgr lagu kt henset
kdng2  mak aku bengang jgk sbb aku nie pekak
bkn pekak tuh ! tpi pekak sbb mnyumbat X)
 plug sony ericson aku tuh all in one
tmpt carger kt situ, earfon pon kat situ, usb pon kat situ
ahh sume kat situ la.. all in one la katekan
jadi sbb kan kejadian tuh la aku jadi tak suke dah nk pakai sony ericson 
(tpi mak aku suke sony ericson T,T)
well.. sbb die cool kan ?
mcm biase jgk pegi hnta kedai repair tpi lame2 tak jalan jgk
dan skrng henset tuh dah trade in and skrng nie aku pkai nokia biase yg jnis express music punye
eh? eh?
 pesal aku bnyk bebel bab henpon lak nie?
alahai makcik ni ~
k2 smbung balik smbung balik
klw ikotkan lah, mak aku klw nak kamera bile2 mse je die boleh bli
tpi aku ttp rase mcm
emm emm
 nk mnggatal and da pasang niat nk belikan untuk mak aku satu
tak tahu la pada mse akan dtng ade niat nk beli lain plk ahaaaa
'picture remind something' o.O
ily mom <3 :*
ily mom <3 :*
ily mom <3 :*
ily mom <3 :*
ily mom <3 :*
ily momy ! <3 :* =P


0 comments:

Post a Comment

ce komen ce komen cikittt :3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
A