Tuesday 3 July 2012

great morning huh?

morning guyss =D
how's ur morning day today ?

me pagi2 lagi suda dgr lagu muse yg dipasang
oleh abg aku dgn kuat skli yg boleh
mengakibatkan gegaran satu rumah *tipu
so pagi2 ni seharusnye aku bekerja dgn gigih dlm misi aku ;

1. kemas rumah & bilik yg mcm sarang tikus *euwww
2. basuh & sidai baju
3. sapu2 & mop lantai
4. cuci pinggan mangkuk
5. masak nasik
6. buat esaimen yg bertimbun2 *OH NO ! tak sntuh2 lagi ! (bajet taktahu ape2)
7. lipat baju
8. ahhh apa lagi.. rase mcm bnyk =D

kerja2 yg bnyk ni mmbuatkan aku lagi taknak buat bhahaha !
err sory mom*
harini nini kurang sihat dan tak bertenaga
sbb mlm smlm nini demam+selseme smpai ke harini
nini msih dlm kondensasi lemah
dan takda mood nk kemas bnyk2 ni
nini buat sikit2 je ea ? ea ? ea ?
wlaupun sbenarnya nini stiap hari malas
aihhh anak dagha apa la aku ni -,-''
kene insaf cpt2 kes aku ni
karang takde orang nak pulak ='P

actually me for the long long time ago wanna play this game T,T
can i ??

dulu main version 1 kt ps 2 sgt best 
dan skrng edisi baru ni msti superSUPER lagi best ! =D
game ni da lame brade dlm laptop aku *curik senyap2 dari abang
tpi takda mse lagi nk mnghadap T,T
game gta san andreas yg pernah aku main dulu pun best gila
tpi saving die dah hilang pulak lepas laptop kene format
pehhh kecewa gila aku
sbb da bnyk misi yg aku da lepas
huwaaaaaaaa ='( *titisan air mate suci aku trkeluar (haktuihhh)
jadi.. skrng ni aku mls nk maen balik kah3

i love you sayangg 
but...
i love the godfather II more than you know !
bhahaha ! =D

btw smlm aku pergi rumah bff aku syahila 
we having a very good time ya know ~
alolololo comel nye dio
ily :*
( kami bkn lesbian oke. PEACE ! =D )

kami jejalan pegi bndor 
aihh kau nie.. brturut2 berjalan nampak ? ='P
well.. aku teman kakak die, adik die dan sekali die beli barang
dan kami beli Mc'D for our lunch =D
tpi aku tak dpt nk enjoy sgt sbb hidung aku bocor (oh crap -,- ) 

dari pagi smlm mmg aku rase nk demam
dan bile balik dri rumah die terus demam
haiyooo lepas mkn ubat trus pengsan aku
takde la trus pengsan hehe
landing kat katil dulu baru boleh nak pengsan lame2 =D
trlebih tido smpai bengkak mate sudah ni arrghh ~

mlm smlm time aku tido separuh sedar mak aku buat kek keju ~ ~
pehhh ! sedapppppp ! ma super febret kek  ! 
tenkiu mom :*
tapi...
knpe nini rase mcm mak buat sikit sgt ???
mak ~ nini nok lagiii ~ ~

2 comments:

mocha said...

ehh,.GTA tu kite pom biase maen. hehe

Unknown said...

wee wee ~ kite geng =D

Post a Comment

ce komen ce komen cikittt :3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
A