Tuesday 17 July 2012

most febret anime eva eva EVA !

ehem2 !! assalamualaikum !! *jarang2 betul nak bagi salam hehe
tokkk nekkkkk cu mintak izinnnnn nak laluuuu
eh eh ? kau ingt ni kat dalam hutan ke nini ???
ok2 stop

entry kali ni aku nak share about anime febret aku
korang minat tak anime ? anime oke bukan kartun
eh bkn same je ke tuh ? eh tokk tokkk laen laenn
eh eh  brpe bnyk kali nak eh
k dah dah
aku dah tgk beribu2 anime dah (*tiputipu) 
tapi dalam bnyk2 anime ade top 5 yang paling aku suke
nak tau tak ape ?
berminat ? jom terjah ! =P
carta 5
Jigoku shoujo
anime ni ade tige season
tige2 season ade dalam hard disk aku
aku mmg suke download2 anime nie
pasal anime2 ni mmg aku freak jugak la
suke buat collection cerita
tapi setakat ni tak banyak lagi la anime aku simpan
sbb baru nak berjinak2 =D
cite ni mmg agak lembap sikit sebenarnye
tapi kalau layan betul2 mmg best
PERCAYALAAHH ! ='P

Carta 4
Ranma 1/2
woot woot 
cite ni sriyes lawak 
bnyk season ni
aku pun tak sure ade smpai episod brpe
aku tgk dulu pun kat 8tv 
bnyk anime aku rajin tgk kat tv dulu
sbb zaman budak2 kan ? =D
setiap kali balik sekolah mesti mau layan lah ! 

carta 3
Fruit Basket
parapapapaaaa ~
ahak
cite ni ade kuar kat ntv7
pernah tergile2 kan cite ni dulu
 sbb watak2 die sangat kiutttttt

carta 2
Ouran High School Host Club
♥.♥
laki2 dalam anime ni sangat cool, kaye, bergaye dan yg paling penting
 hensemmmm !!!!! =P
tu la yg menarik aku nak tgk kah3
diorang ni sgt funny dan haruhi sgt comellllll 
kalau nak tau ape kes diorang ni 
tgk la kat youtube or kat gogoanime
mmg bnyk anime ade kat situ
anime nie ade kuar dalam live action punye
baru jugak kot
tapi aku tak suke tgk
sbb lawak diorang tak menjadi
dan pelakon die tak hensem
bhahahaha ! 

carta 1
KERORO GUNSO !!!

alamak !!! cite ni best nak mam***
disebabkan best aku letakla due gambar eheh =D
*peace ! peace !
cite ni aku kasi 5 bintang 
kalau ade 10 bintang pun aku nak kasi
ahak !
keroro gunso ade 7 season 
aku start tgk anime ni kat ntv7
tengok dalam bahasa melayu punya la
bahasa malayu die ok laa
jadi la jugak
nasib baik tak broken malay
kalau broken da lame aku tak tgk hehe
tapi kalau tgk dalam bahase jepun punye lagi la best
aku mule2 tgk rase best je trus jatuh cinte ♥.♥
makhluk hijau and geng die sgt kiut dan kelakar 
ade je plan ngarut die nak buat =D
aku ade simpan cite ni dalam hardisk smpai season 7
cume season 5,6,7 je tak lengkap
sbb season die agak baru la jugak dan
 tak bnyk org upload T.T

ini ending song yang paling aku suke !! ngee ♥.♥

anime2 ni mmg agak girlie bukan geli ok haha
laki2 mana minat nak layan
diorang minat anime2 rock macam
bleach, naruto, one piece, gundam,
fairy tale, code geas, hell sing, devil may cry
DRAGON BALL!! FULLMETAL ALCHEMIST !! 
POKEMON !!! (*lupe nak senaraikan T.T)
wehhhh bnyk lagi laa 
cite2 tuh pun aku minat jgk
cume tak berape nak minat
tgk2 gitu je (dragon ball , FA dan pokemon dikecualikan T,T) 

hmmmm
the black butler/Kuroshitsuji
mcm best jee
emm
akan datang
nak layan laa ~

p/s : minat anime ni mcm budak2 ke ?
mungkin sesetengah orang kate ya
tapi bagi aku ini adalah HOBI ! =D

0 comments:

Post a Comment

ce komen ce komen cikittt :3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
A