Sunday 7 October 2012

pabila di rumah

part 1
aku suda berada pada days ke 2 di rumah
rase macam banyak program nak buat
tapi.. apakah daya
ape pun takboleh!
buku pun tidak ku sentuh lagi 
akibat sikap ku yang suke menangguh-nangguhkan kerja
well.. balik pun sempena cuti study week 
konon boleh study la sgt kalau balik
aku nak bace buku ? omaigodAllah
sgt pelik la kalau ttbe aku rajin membace.
untuk sem ni aku amek 7 subjek 
agak mencabar la jugak bile da masuk dunia undang-undang ni huhu
ditambah pulak diriku yg malas -.-
tpi setakat ni masih boleh carry on
insyaAllah!! chaiyokk !!. 
*oh ya.. disebabkan exam aku mula lambat
jadi cuti study week aku dilanjutkan, bhaha! *bajet boleh study je minah ni
tapi terpaksa la aku korbankan cuti raya haji aku tahun ni
sbb lepas raya haji exam aku berderet tanpa henti sampai ke hari jumaat
aw crap!!! mampusss!

part 2
days ke 2 ya
hurmm
setakat ni takde ape yg menarik
*walaupun bnyk yg menarik*
petang tadi jalan2 dgn family di carrefour dan econsave
shoping sane sini
lepas tu ibuku ajak masuk ke butik peace collection
sbb ade promosi beli 2 blouse percuma satu
wauuuu
kaum hawa mana je yg tak tergode? =D
*lagipun dgn gaye ibu yg mcm nak belanja =P*
harini hati cukup senang kerana ada blouse2 
and seluar cotton jeans yang baru
baju2 tuh permaisuri hatiku yg belikan
*thx! iloveyou mumy! hehe!*
then jalan2 beli barang dapur yg agak banyak
takpayah la aku sebut ape die
sumenye makanan belaka =D
walaweyhhhhaiii..
urmm coklat dibeli lagi walaupun di peti sejuk sudah banyak coklat
itu kate ayahku 
ok.. ayat suda mcm robot. *whatde?

part 3
harini juga aku sempat beramah mesra dgn kucing baru 
yg tidak ku kenali siapa dan asal usulnya
tpi takpe.. janji rock *ape la yg rocknye
kucing ni agak manja dan pandai menggode.. wau! i loike ~ 
jgn risau ya anak2 kucing ku yg laen
kasih sayang akan diberi sama rata >:D
*padahal tak menjage pun ~*
agak kiut kalau ditenung lame2 =D

part 4
aku sempat juga menggodam 
pelbagai application android pada henset baru ibuku
disitu juga aku sudah jatuh hati pada abg android 
whahaha *ketinggalan betul*
semakin mengenali dgn lebih rapat
semakin tertarik hatiku ingin memiliki si abg macho android *haktuihhh
haduii rase mcm nak beli henset baru je T,T
tpi lain kali la
duet takda la bos
laen la korang bnyk duet. kan? =P

part 5
harini jgk aku tolong adik aku menghiasi portfolionye
eh mcm la aku ni reti menghias sgt?
just bnyk conteng sane sini je
walaupun agak comot tapi takpe la
comot tu kan seni =D
peace yo!

0 comments:

Post a Comment

ce komen ce komen cikittt :3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
A