Tuesday 14 August 2012

saye nak ni, please?

segak dan bergaya
ya.. itu yang saye nak
err saye maksudkan basikal tuh bukan tuan basikal tuh 
mwhaha *gile miang
k mukaddimah da tamat
aku sebenarnya da lame nak basikal
nak kejar anjing kat umah
rase gangster sikit bile buli anjing naek basikal
cehhh takde keje betul
isyhh bukan2
ini bukan untuk dibawak maen bersame anjing
tapi untuk meluangkan masa wktu petang je
jalan2 cuci mate
eh kau nak cuci mate ape nini?
cuci mate tengok sunset ler
*cehh da bajet mcm umah tepi pantai je bhaha
ayah aku cakap boleh beli time cuti sem 4 nanti
sebab cuti 3 bulan kan
so boleh maen puas2
sekarang baru bulan 8 
cuti sem 4 bulan 4/2013
aduhhh lamenye
kempunan duet pt (ptptn) aku nak benda ni 
kalau beli sikalang nanti besi die cepat karat 
 boleh jadi besi buruk -.-
nak haaaaarapkan adik aku tolong maenkan hampeh
die otw nak gemuk da 
24jam dok umah je keje 
online hari2 mane taknye kui3
k kiding je
yang gemuknye tuh aku la
24jam on air
jadi nak berbasikal la 
kasi ototkan itu sama kaki 
nanti nampak seksi
mwhaha
iwantyoubebeh :*

0 comments:

Post a Comment

ce komen ce komen cikittt :3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
A