Friday 28 September 2012

AKUUUUKaku

fuhhh da lame tak update, akhirnye berjaye jgk =D
Ini la akibat  kalau da terlalu bnyk sgt idea
bile tak nak keluarkan habes lupe semua.
Entry kali ni ape yg nak dibebelkan yee
kali ni nak tulis pasal  aku la
sbb taktau idea nak tulis ape dah 
Sekarang ni aku nak bagi tau kat semua org 
fakta2 ape yang aku tak suka
taknak tau? eh get lost la blog aku =D 

ape yg aku tak suke skrng ialah… 
semua orang ! mwhaha takde la
kategori2 ape yg aku tak suke 
antara faktanya ialah ;
1.Lipan besar (waduhh waduhh)
2.hantu (muke besi, hati kiuttt *haktuihhh)
3.laju2 (aku taksuke abg aku bwk motor laju2 :’(
 *rase mcm nak terbang or terpelanting pun ade
4.lori balak ( -.-‘’) 
5.berdiri tepi highway *rase mcm nak terangkat kaen  bhaha gile laju kete
6.kene ckp blkng (ni konfem sume org taksuke :D)
 *tapi aku slalu buat, opsss penumbuk sikit*kidding*
7.esaimen *well ~
8.Tido 24jam (maknanya takde keje nak buat la tu)
9.Tido sorang2 dlm bilik wktu mlm (rase mcm ade org tgk)
10.Menunggu (nak sruh aku tunggu brpe jam?)
11.Dikasihani (no thanks)
12.Orang  yg hnth hape2 (lawak bodoh terlebih perise)
13.Diganngu oleh stranger (cermin muke dulu berO* geram aku haha (poyo))
14.Kene pandang slack  (pehal kau?)
15.Gemuk (-.-)
16.Wrne pink (geli oke)
17.Blackout time dlm toilet (especially wktu mlm)
18.Takde air ketika ***** ( satu hal jgk)
19.Tgk org makan sdp2 (-.-)
20.Takde internet (rase mcm forever alone)
21.dipuji (macam sindir je bro?)
22.kuat tacing (berambus plz?) *aku tacing takpe kui3
23.dibebel (pegi toilet ckp sorang2)
24.Orang berhutang (klw ingt takpe, yg tak ingt ni yg jadi hal, apedaaa!)
25.Kene marah gn mak ( :’( )
26.Bahasa inggeris (*acono nak amek muet ni mak? *mampusssmampuss)
27.Cikgu math ( … ) *sbb aku takpandai math 
28.Test/final exam (sbb aku malas nak ulngkaji @#$%!)
29.Org pakai perfume bnyk sgt (sakit hidung weyh )
k la.. cukup setakat ni ,
now
Ape yg aku suke
Aku sukeeeee…*smbil tutup mate senyum geleng2* (penampo sikit) 
1.cheese (sudah semestinya)
2. benjo (ayam or else tak gomar sgt)
3.kek keju (asl keju je aku suke)
4.makan sorang2 (sedapnye makan sorang2, takpayah nak share2 bhaha *ikut mood*)
5.coklat mahal (sory la bro.. choki2 tak maen la)
6.pizza (yummy!)
7.aiskrim (vanilla syg I suke jilat you)
k foine.. tahu ni sume psl mkanan je so konklusinya aku suke makan :D
ok smbung balik
8.barang murah (bundle or else *tpi aku tak gile bundle la)
9.dok sorang2 (tak gemar bersosial)
10.cuti sem/public (boleh jalan2)
11.ptptn masok (ttbe rase mcm kaye *pigidaaaa! hutang padahal ~ )
12.jalan2 dgn family, pakwe dan kwn2 (suke mkn luar)
13.shoping (tpi duet selalu kene jimat T,T)
14.tgk movie hantu (padahal penakut)
15.maen boling (shaye pndai maen buling tao :D *haktuihhh* )
16.drive (ape gune lesen kalau tak drive? Ye dok?)
17.kelas batal (pegi balik tido)
18.jimat-cermat (untuk mse dpn yg cerah *blink2* )
19.wrne merah (ape yg wrne merah aku fokus)
20.cikgu seni ( saye kreatif *tunjuk hingus sikit (ceh perasan) )
21.maen game ( takleh hidup tanpa game )
22.anime (freaking love them *sbb diorang kiut sgt)
and the last one..
23.money money money :D   yeahh !

 'this is your superhero'<----- some people think, bukan aku ea

k la.. bosan aku nak nulis manjang2 :D
toobee kontinew 
Assalamualaikum.
ADIOS !

0 comments:

Post a Comment

ce komen ce komen cikittt :3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
A