Tuesday 27 November 2012

hepY wEek :)

heilo heilo assalamualaikum! :'3
PERCAYA atau TIDAK
dalam satu minggu ni je aku da keluar sebanyak 3 kali !!!
tak tahu la nak bangga ke nak terharu ni  haha (mengarut lebih)
cecee ape barang 3 kali ? kecoh je minah ni ahaa
watever ~ agak2 berape la duet yg dah terkorban kan ? =P
firstly aku keluar hari rabu lepas dengan adik aku and my bestfren
kiteorang pergi jusco
tengok wayang, jalan2 and makan2 sahaja
tak mampu yang laen.. SERIOUSLY! bcoz barang sane mahal2
jusco kan? =D
then hari ahad pulak di library
yes LIBRARY!
eh nak aku taip semule ke? haha buang mase je
yes aku pergi library (taip jugak)
walaweyyy yo orrr je minah ni pegi library
ishh betul la
library hanya alasan untuk aku ke terminal one*shoping complex*
pergi library pun bukan ape sangat
just dgn kwn baek and dgn adik die pulak kali ni hehe
kiteorang just dok kat bahagian kanak2
sbb adik die yg nak kuar jumpe member die
aku just belek2 buku kanak2
sementare menunggu terminal 1 memanggil kui3
kali ni tak tgk wayang la
cume jalan2 tgk barang, borak2 kosong, makan2
and aku shoping sikit barang komputer
ikut kan banyak je nak beli, cume duet takda bos
maklom la tak pernah keje
yg mesti beli adalah mouse, penting wo
mouse adalah sebahagian dari laptop aku
lebih2 lagi bile waktu gaming *,*
mouse yg aku beli ni agak mahal jgk
takmau la cite berape harganya
mahal2 pun sbb aku beli due
satu untuk aku and satu lagi untuk rumah
heshh belikan jugak pun sbb adik aku yg ngade2 suruh belikan
kononnye mouse rumah dah nak rosak
k foine takpe, ape la sangat dgn harga 60 ringgit
hahahaha da gtau jgk, mahal siot -.-
rm60 hanya untuk mouse? mouse weh? mouse je pun?
mahal2 pun sbb aku lebih percaye pada kualiti
ape gune beli barang murah tapi cepat rosak kan?
tu pun naseb baek boleh kurang
kalau tak alamatnye out of budget
selain mouse aku beli laptop skin
da lame jgk ngidam nak beli benda ni
beli pun sbb dapat murah, rm10
biase tgk kat kedai dalam rm15 above cmtuh lah
tambahan pula ade design yg aku suke
so aku angkat la satu =D
lepas tu aku beli tepung kreamer untuk buat aiskrim
aku bukan jual aiskrim k, buat untuk sendiri makan haha
sbb tuh berat aku mudah naek bile dok umah sbb mak aku pandai masak
bangga weyyyhh bangga bangga hey!
oh ya.. sebelum balik aku ade beli sebuah novel minah salleh
yg harganya adalah sgt2 murah sbb ade pameran buku
special offer dari popular mari
beli pun kononnya nak kukuhkan ilmu bhase inggeris la katekan
lebih2 lagi next semester dah kene amek muet *oh mmpusss 
aku nak bace buku omputeh??? hua3
nk bace buku melayu pun malas
ni kan bhse omputeh
alamatnya bertahun2 baru boleh katam + nak pahamkannye sekali (kalau rajin)
esoknya pulak hari isnin
macam biase, aku keluar lagi
heshhh kau ni berturut2 nampak?
kali ni lepak kat rumah member je
no complex no town and no money
kononnye nak ajar member buat aiskrim <---alasan yg diberi untuk keluar lagi
amboi kau ni nini banyak alasan betul

well it is me *fikiran dgn penuh seribu alasan*

cehh takde la sampai seribu, ayat hiperbola je lebih
lagipun aku jarang keluar
ape salahnya kalau sekali sekala nak keluar selalu kan? hehe
*padahal kat kuantan selalu ~
ayah aku la cakap aku ni selalu keluar 
isyhh3 padahal mana ada, selalu apenye
keluar pun boleh dikira berapa kali -.-
lagipun aku and kwn baek aku pun bnyk benda nak cite
biase la.. girl kan
bile berbulan2 tak jumpe jadi la macam ni hehe
mestila bnyk topik nak disharekan
sharing is caring
haaa topik ape la tuh kan? rahsie2 ~


1 comments:

Anis said...

Wah , Best nya boleii kuar ngan kawan kan . Err , Baca buku kanak-II . Haha . Buku belaja ABC ke ? ;) . Yes , sokong jer . Kalau girl jumpa , confirm bnyak siot benda nak story .

Btw , meh usha siked .
http://ceriterasieyzu.blogspot.com/2012/12/header-mempengaruhi-mood-blog.html

Post a Comment

ce komen ce komen cikittt :3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
A