Tuesday 21 May 2013

ohh my pavlova


sekarang ni dah jadi famous pulak pavlova ni, nak dapatkan resipi nya cukup lah senang sebab ramai yang dah mencuba.. dulu macaroon tapi aku tak pernah rasa lagi kalau nak buat apatahnye lah.. macam leceh je rasa hehe al maklom lah aku ni kan memang pemalas orangnya so di sebabkan resipi pavlova ni cukup simple jadi sangat sesuai la untuk aku yang hingus ni mencuba, alang alang dari aku dok membuang masa kat rumah lebih baik aku mengisi masa dengan perkara yang boleh mengenyangkan hati perut ku hee resipi diinspirasi dari cik epal punya klik sini sebab dia punya sangat la simple dan step by step, untuk percubaan kali pertama budak malas macam aku ni elok lah buat yang simple je dah nama pun malas kan, well tahap malas malas aku pun akhirnya berjaya siap jugak hoho

ni adalah hasil pavlova yang aku buat
yeahhh i know banyak buah kan? so sangat meriah
 jadi ini sangat lah menyukarkan aku untuk potong bhahaha
but nevermind.. asalkan boleh NGAP! sudah
rasa dia sangat manis.. jadi kene la makan sekali dengan buah buah yang masam 
aku letak 3 buah iaitu stoberi, kiwi dan anggur
antara 3 buah tuh aku paling suka buah stoberi sebab rasa dia sangat masam
lagi masam lagi sedap yum!
so lepas makan kena la minum air masak banyak banyak kalau tak boleh dapat penyakit lah jawabnya
hehe 
so...
selamat mencuba kepada baru yang nak mencuba (:

note : projek SUCCESS!

2 comments:

Farah Waheda Wahid said...

nak sikit...nampak sedap...

Unknown said...

hehe amek la ~

Post a Comment

ce komen ce komen cikittt :3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
A