Sunday 26 May 2013

shopping #part 2

sebelum pulang ke rumah dari kampung haritu, kami sekeluarga singgah ke melaka dulu untuk SHOPPINGGG! al maklom la mak ayah aku nak ke umrah cuti sekolah nanti jadi banyak persediaan diperlukan dan disebabkan itu la aku pun turut join sekali hikhikhik bab bab shoping ni aku suke pergi jaoh jaoh dari rumah contohnye macam melaka, johor and apa apa je la selain dari seremban sebab kaki aku suke berjalan, tu pun depends on mood jgk :D nak kata banyak beli tu takde la banyak sangat, just teman mak ayah aku cari barang untuk mereka ke umrah nanti je, part aku just beli tudung bawal 3 tone warna 3 helai dan skirt labuh 2 helai heee aku sgt suka tudung bawal yang baru beli ni sbb ia sangat sedap dan senang di pakai di mana jua anda berada dan mampu membuat anda untuk kelihatan cantik anggun dan bergaya :P (caiss over pulak) tudung dari brand Akel dan skirt brand cap ayam punya.. skirt yg aku pilih ni jenis lace punya, yang jatuh tu, aku amek warna hitam dan purple.. saja nak jadi girly sikit muahaha apa yg special skirt ni ialah dia ade poket :D sekian.




0 comments:

Post a Comment

ce komen ce komen cikittt :3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
A