Saturday 1 June 2013

saya pandai masak.. err?

dah seminggu survive kat rumah tanpa mak dan ayah dan ia sangat menyeksakan acecece macam tak pernah dok hostel je.. agak penat jugak la nak pikir lauk apa nak masak untuk adik aku yang sorang ni.. tak masak nanti melalak pulak hikhikhik.. masak tak masak sama je rasa.. masak lauk bujang je la yang mampu.. goreng ayam,goreng sosej, goreng telur, ikan, sayur.. alhamdulillah ada jugak rezeki :D buat setakat ni takde lauk yang special pun, aku ni bukannya jenis rajin memasak.. yang reti pun setakat buat ikan masak sup lada hitam, masak sardin, goreng bihun, buat sosej masak sos, telur masak sambal or kicap and apa apa je la yang goreng goreng :D setakat yang simple simple tu boleh la.. oh tak lupa juga aku ada buat aiskrim stoberi juga hikhikhik aiskrim ni da masuk kali kedua aku buat dan rasa dia sama je macam aiskrim walls yang ada kat pasaraya tuh :D tak percaya? datang la kat rumah saya heee cik dayini ni dah siap ajar mak saudaranya cara buat aiskrim tau.. bukan aiskrim malaysia tapi real aiskrim tu yahh.. aiskrim malaysia apa barang duhhh :P jangan main main.. da boleh jadi patisserie chef yo :P cewahhh pandai pandai aja tuan blog ni.. rasanya dah lulus boleh nak kawen dah ni bhahaha :P *gatal nokk*

0 comments:

Post a Comment

ce komen ce komen cikittt :3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
A