Saturday 28 September 2013

AT LAST ! :D

hai.. assalamualaikum kawan-kawan.. PERGHHHH!!! BERHABUK BLOG!! dah nak masok bulan 10 ngupanya.. err bulan 10???  BULAN 10 !!!*cehcehh apesal minah ni tetibe mention bnyk kali :P
oh well... jarang update pun sbb banyak sangat meeting dengan najib tun abdul razak, P.A die la katekan bhahaha*perasannakmam*  ohh takdela.. actually malas nak update sebab dok melekat saja kat henfon baru sampai laptop tak dipandangnye langsung serta ditinggalkan begitu sahaja di tepi cehhh over sangat... kecuali digunakan time ade esaimen la :D *terselah dikriminasinya disitu :D 
sebenarnya aku ade cite hot ni.. kat kolej aku tuh sekarang ada karnival konvo!!!! fuhh fuhhh hot ke tak hot tu? *haktuii tak pernah pernah lagi la diorang buat kat kolej sebab batch batch dulu buat kat hotel and sewa dewan je, dan disebabkan karnival itu la budak budak kolej amatlah dikerasi tidak boleh balik sama sekali !! kecuali aku la anak orang besar kan.. sape berani lawan? tunjuk kaki sikit laaa lebih lawa dari kaki lembu ke tak bhahaha :P ahh takde lahh.. aku and kawan kawan aku yang lain pada mulanya tak tahu pun tak boleh balik sebab notis keluar lambat ok! kolej aku memang semua takde yang cepat*ini propa sahaja* disebabkan kiteorang dah beli tiket maka kami balik lah secara haram.. ikut jalan tikus.. cewahhh ayat nk gempak saja.. sebenarnya kami bukanlah sejahat yang disangka sangkakan..eh apa barang nak jadi jahat? :P tudung da labuh, jiwa dah rock bhahaha eh pelisssss laaa ingat senang senang ke nak lepas keluar kalau DATO sendiri dah keluarkan notis BUDAK TAK BOLEH BALIK! PAHAM DOK??? BUDAK TAK BOLEH BALIK!!! sama sekali ok ~ dari hari jumaat sampai la karnival itu tamat.. dan di sebabkan kes aku dan kawan kawan aku ni sangat sangat la serius sebab dah terbeli tiket awal maka dengan itu untuk melepaskan diri keluar dari penjara terpaksalah kami melutut di hadapan ketua HEP cewahhh takdelah.. mintak cop dari ketua HEP suda :D takyah nak over sangat*peace* nasib baik lah kami sempat jumpa dengan beliau kalau tak terpaksa la burn tiket.. eh eh burn tiket? memang TAK la untuk aku bhahahaha!!*gelaksetan :DD

note : bulan 10 actually my befday... wish la wish laaaa !! :D *orang tak ingin nak tahu pun ~ T,T*haktuiii*

sekian.. tak boleh la lama lama menaip kang merapu dengan serius pulak dia ni hikhikhik :D nak nak sekarang tengah pinjam laptop abang sebab dia tengah tidokkkk jadi aku la raja!*tetibe* :D k la boi ~ jumpa lagi next entry pada tahun depan yah *nampak beno nipunya*kalau umur masih panjang lah*  :DD

*gambar takde kene mengena langsung dengan entry :D*
have a nice saturday
assalamualaikum ~

0 comments:

Post a Comment

ce komen ce komen cikittt :3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
A